23 March, 2009

MY BEDAY'S PRESENT....

Salam.....

alhamdulillah...sonok nk citer!!
almaklum arr walaupun beday ku dh berlalu
tp cm nk kongsi ke'happy'an
(suke2 jek tokok tambah..lantak ahh..hehehe)
aku nih..mula2 aku terkezut gak ptg tu dak tmpt keje
terserempak peh 2 suh aku tunggu jap
aku pn pelik gak apsal lak nih..
alih2 akak happy beday..kahhh2
(pompuan tau bkn lelaki..ngeh2 jgn buat citer k..kahh)
maseh la bebyk aween bg kakak ko ni adiah
susah2 aje... bg la slalu ekk.hehehe tau aper adiah nyer nahhh...




Cantik jek pembalut adiah siap reben tuhh...


tadaaaaaaaaa...nyum2 dap oooo
(tapi bkn aku yg mkn hubby n my prince yg sental smpai abis
kahhhhh..)tapi memang sedap!!!!

Ni part yg bestnyer..citernyer cam nie..aku balik cm biasa lah .....cik hubby ambik
aku.. Syami lak tinggal kt umah kitorg, my mummy jage kan kejap sebab dh tido..
so aku relax jelah penatkan org dh tido aku baru balik..dlm perjlnan cik somi ambik something
kt sit belakang..so dia wish n bg aku beg nie.....terkezuttt aku!!!!
TADAAAA...hp..arrrr besttt gilerrr beb!!!!(tq sayang...lup u)
5800 XPRESS MUSIK!!

touch skrin ooo...(bkn nk riak2 ekk..hehehe)



Ni la ghopenye bile dh disarungkan..
kt seblh 2 pen nyer...tali tu plak yg ader cm loket 2 pn bukan perhiasan
semate2, kalau malas nk guna pen
die pn leh digunakan jugak sbg ganti!!!
hebatkan..ngeh2...

Byk lg aksesorinye tapi ni jek yg sempat yg lain 2 len kali ekk..nnti muak lak..x hot lak..k lah nk layan hp baru .....choooowwww...

3 comments:

  1. wooooooooooooo...sonoknyer dapat hp baru!!!!!pewitttttt kayenyer abg aku!!!!!woii...meh le beli utk adik ko ni satu!!kahhhhh...syok nyer kak abin!!mcm canggih gile hp tu..huhuh...share2 ler harganyer..mcm terpikat lak..sbb ade pen tu!!!!ngeh.ngeh..

    ReplyDelete
  2. best ooooo....pakai jari pun bole..suh lah zul belikan 1..xmahal pn, apple lg mahal..kahhhhh

    ReplyDelete
  3. seronoknya.. haraplah en hubby ku beri hp gak masa birthday saya nanti.. hp saya dah tunggu masa nak campak dari tingkat 15 je hahhhhh...

    ReplyDelete